close

آخرین اخبار از تحریم های آمریکا علیه ایران


اجاره ساعتی انواع خودروهای لوکس بدون ضامن


اجاره ویلای ارزان فقط با 50 تومن


اجاره ویلا

شرکت طراحی سایت | طراحی فروشگاه حرفه ای

شرکت طراحی سایت | طراحی فروشگاه حرفه ای

طراحی وب سایت شخصی

طراحی وب سایت شخصی به همراه سئو و بهینه سازی توسط شرکت نوپرداز انجام می گردد. شما مشتریان گرامی می توانید جهت سفارش با بخش پشتیبانی در تماس باشید.

اینترنت رکن اصلی زندگی انسان امروزی است. شبکه های مجازی و سایت های مختلف نیز بستری بزرگ برای فعالیت افراد در فضای مجازی و اینترنت پدید آورده است. طراحی سایت برای هر کاری که فکر می کنید می تواند صورت بگیرد. حتیطراحی سایت شخصی امروزه بسیار رواج یافته است. اما منظور از طراحی وب سایت شخصی چیست؟ طراحی یک سایت شخصی به چه منظور صورت می گیرد؟ اگر قصد ساختن یک سایت برای خود را دارید و می خواهید جواب این سوالات را بدانید، پس تا پایان این مقاله با ما همراه باشید.

اینترنت و شبکه های اجتماعی

امروزه حضور مردم در انواع شبکه های اجتماعی مانند فیسبوک، توییتر، اینستاگرام و ... برای معرفی خود و کسب و کارشان بسیار ضروری به نظر می رسد. هر کدام از شبکه های مجازی برای طیف خاصی از افراد محبوب تر است و هرکدام به نحوی می توانند در معرفی شما و مهارت هایتان مفید باشند. به همین علت نمی توان گفت کدامیک از شبکه های اجتماعی بهتر است و از کدام باید استفاده کنید. بهترین کار این است که شما در تمامی این شبکه های اجتماعی عضو شده و فعالیت داشته باشید.

همچنین سئو و بهینه سازی از دیگر خدمات حرفه ای ارائه شده توسط شرکت نوپرداز به مشتریان می باشد که می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در این زمینه با ما تماس بگیرید.

ضرورت طراحی وب سایت شخصی چیست؟

طراحی سایت نیز یکی از روش های معرفی خودتان به کاربران سطح اینترنت است. ممکن است هدف شما از طراحی وب سایت شخصی فقط نوشتن مطالب و احساسات خود باشد. اما اکثرا طراحی سایت شخصی به عنوان معرفی بهتر خود، کسب و کار و کسب شهرت انجام می گیرد. فرض کنید شما یک پزشک هستید یا کسب و کار و شرکت خاصی دارید. مردم بسیار دوست دارند اطلاعاتی بیشتر درباره ی افراد داشته باشند. شما با طراحی یک سایت شخصی، می توانید خودتان کسب و کارتان را بیشتر معرفی کنید. در سایت شخصی می توانید خودتان باشید و بسیار صمیمانه تر با کاربران تعامل داشته باشید. در این صورت بر میزان محبوبیت شما افزوده خواهد شد و اعتبار ارزش بیشتری نزد مردم پیدا می کنید. به علاوه فرض کنید فردی می خواهد با جستجوی نام شما در اینترنت یک راه تماس پیدا کرده و مشتری شما شود. با داشتن یک سایت شخصی با جستجوی نامتان در گوگل، افراد به راحتی به اطلاعات خوبی درباره ی شما دست پیدا خواهند کرد.

+ نوشته شده در دوشنبه 14 آبان 1397ساعت 21:48 توسط ایمان تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 0

طراحی اپلیکیشن کافه و فست فود

طراحی اپلیکیشن موبایل برای هر کسب و کاری می­تواند صورت گیرد. دقیقا مانند طراحی سایت که برای هر کسب و کاری قابل انجام است. کافه ­ها و فست فودها نیز می­توانند برای خود اپلیکیشنی طراحی کنند. البته این کار زیاد رایج نیست. اما همین رایج نبودن باعث موفقیت بیشتر کافه یا رستوران و نتیجه گیری بهتر از اپلیکیشن می­شود. استفاده از تکنولوژی در عرصه­ای که رقابت در آن کم است راحتتر می­باشد. قصد ما از تهیه این مقاله بررسی اپلیکیشن­ها در زمینه کافه و رستوران و ویژگی­ های آنهاست. اگر شما کافه یا رستورانی دارید یا حتی علاقه دارید با این اپلیکیشن­ ها آشنا شده و از آنها استفاده کنید تا انتهای مقاله را مطالعه کنید.

طراحی اپلیکیشن موبایل کافه و فست فود به صورت کاملا اختصاصی و بر اساس اصول برنامه نویسی روز دنیا انجام می گردد. برای دریافت اطلاعات بیشتر با همکاران ما در بخش پشتیبانی سایت نوپرداز در تماس باشید. همچنین شما می توانید با مراجعه به بخش محصولات سایت از اپلیکیشن کافه و فست فود نوپرداز دیدن فرمایید.

هدف از طراحی اپلیکیشن کافه و فست فود چیست؟

از آن جایی که استفاده از اپلیکیشن ها به خاطر رواج گوشی­های هوشمند زیاد شده است، و استفاده از این اپلیکیشن­ها آسان است. افراد بسیاری جذب اپلیکیشن های مختلف می­شوند. کافه ها و رستوران ها نیز برای معرفی بهتر خود، شعب، منوها و قیمت ها می­توانند از اپلیکیشن استفاده کنند. در این صورت مشتریانشان افزایش می­یابد.

با استفاده از این اپلیکیشن ­ها می­توانید منوهای خود را در اختیار کاربران قرار دهید. در این صورت افراد بیشتر تشویق مراجع به کافه یا رستوران شما می­شوند، زیرا اطلاع از قیمت­ها و مهمتر از همه عکس­های با کیفیت از غذاها می­تواند بسیار وسوسه انگیز باشد. در ضمن می­توانید رویدادها، جشن­ها و تخفیف ها را در اپلیکیشن اعلام کنید و کاربران را تشویق کنید تا بیشتر به کافه یا رستوران شما مراجعه کنند.

طراحی اپلیکیشن کافه

در اپلیکیشن می­توانید بیشتر با کاربران در ارتباط بوده و از نظرات و انتقادهای آنها بهتر مطلع شوید و کیفیت کار خود را بالاتر ببرید. به علاوه رزرو آنلاین میز، یا رزرو قسمت های ویژه برای جشن­ ها و تولدها از این طریق بسیار آسان تر است. به طور کلی هدف اصلی طراحی اپلیکیشن موبایل برای کافه و رستوران ارائه خدمات بهتر به مشتریان و افزایش مشتریان است.

یک اپلیکیشن حرفه ­ای کافه و رستوران باید چگونه باشد؟

سعی کنید با توجه به تم کافه و رستوران خود یک عطر و طعم خاص گرافیکی به اپلیکیشن بدهید. کار باید با اپلیکیشن بسیار ساده باشد. و مهمترین نکته تهیه عکس­های با کیفیت و جذاب از غذاها است. منوها همراه با قیمت و تصاویر باشند. ساعات کار کافه، تصاویری از محیط و امکانات کافه باید ارائه شود. به علاوه امکان رزرو آنلاین میز در اپلیکیشن وجود داشته باشد. سعی کنید آدرس دقیق خود را در اپلیکیشن درج کنید حتی می­توانید از موقعیت روی نقشه استفاده کنید.

منبع

+ نوشته شده در دوشنبه 14 آبان 1397ساعت 20:42 توسط ایمان تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 0

سئو و بهینه سازی وب سایت های خبری | روش های سئو سایت خبری

سئو و بهینه سازی سایت های خبری پاسخ مناسبی برای افزایش توجه بازدیدکنندگان سایت شما خواهد بود. بیشتر درآمد ناشران آنلاین مانند روزنامه ها از طریق بازدید های وب سایت آن ها است. البته تعداد بازدید نباید تنها فاکتوری باشد که ما در نظر می گیریم (میزان پرش کاربران، ماندگاری آن ها در وب سایت شما و نحوه پیمایش در صفحات وبسایت عوامل مهم دیگری هستند که نشانگر رفتار کاربر است). امروزه سئو و بهینه سازی به یک موضوع مهم برای سایت های خبری تبدیل شده است که بر میزان رشد آن ها تاثیز به سزایی دارد.

این مقاله از شرکت طراحی سایت نوپرداز با هدف ارائه نکات کلیدی درباره سئو و بهینه سازی سایت های خبری ایجاد شده است. از شما می خواهیم در ادامه با ما همراه باشید.(طراحی سایت خبری نوپرداز)

تمرکز روی معماری

معماری واقعا یکی از مهم ترین بخش های سئو سایت شما را تشکیل می دهد، زیرا نشانگر تاثیرات واقعی بازدید از گوگل و سایر موتورهای جستجو و تفسیر و رتبه بندی صفحات سایت شما است. برای رسانه های خبری، این موضوع بسیار مهم است زیرا:

  • به احتمال زیاد محتواهای جدید به صورت روزانه یا هفتگی در سایت خبری شما بارگذاری می شود.
  • محتوا اضافه شده بسیار حساس به زمان است.
  • محتواهایی که جدید اضافه می شوند، احتمال دارد ترافیک بیشتری را از صفحات ثابت سایت شما و یا حتی صفحه اصلی ایجاد کنند.

لینک های صفحاتی که ارزش بیشتری برای شما دارند باید با کمترین تعداد کلیک از صفحه اصلی برای کاربران قابل دسترس باشند. همچنین صفحات جدیدی هم که ساخته می شوند نیاز به دریافت لینک های تازه دارند. برای سازماندهی معماری سئو و توزیع درست لینک ها شما باید روی موارد زیر متمرکز شوید:

صفحه بندی صفحات سایت (Pagination)

صفحه بندی سایت (Pagination) تاثیر زیادی بر روی معماری و قدرت لینک های توزیع شده در سایت شما را دارد. برخی از وب سایت ها فقط به ساخت لینک هایی که به صفحه بعد و قبل مراجعه می کنند، اکتفا می کنند. اما صفحه بندی عددی سایت یک راه بهتر برای دسترسی راحت تر به مطالب قدیمی تر سایت است. علاوه بر این کاربران برای دسترسی به یک صفحه خاص به تعداد کلیک های کمتری نیاز خواهند داشت.

فهرست مطالب (Index)

سایت های خبری اغلب با حجم زیادی از صفحات مواجه می شوند و این موضوع می تواند دسترسی به آن ها را تنها از طریق چند کلیک از صفحه اصلی پیچیده تر کند. ایجاد یک فهرست مطالب (index) که شامل مجموعه ای از لینک ها است به شما اجازه می دهد تا حدود 100 پیوند در هر صفحه داشته باشید.

به این ترتیب شما می تواند حجم زیادی از صفحات را در صفحه اصلی سایت خبری خود نگه داری کنید. در اینجا شما می توانید پیوندها را بر اساس موضوع، برچسب ها یا هر طبقه بندی دیگر ایجاد کنید تا یک تجربه کاربری بهتری را برای بازدیدکنندگان سایتتان فرآهم کنید.

شما با استفاده از یک ابزار Crawler سئو مانند OnCrawl، می توانید بفهمید که رفتار معماری سایت شما و نحوه مدیریت لینک ها چگونه است. این ابزار برای بررسی جریان محبوبیت سئو و بهینه سازی داخلی وب سایت بسیار مهم است. ابزار OnCrawl یک نمره به نام Inrank را محاسبه کرده و از این طریق مشخص می کند که چگونه محبوبیت صفحات داخلی با تعداد و عمق لینک های توزیع شده برای هر صفحه در ارتباط است. فاکتور دیگری که در Inrank استفاده می شود، متن لنگرها و ارزیابی محتوای تکراری است، به طوری که تمام لینک ها با هم مساوی نیستند. صفحه اصلی معمولا 10 امتیاز Inrank دریافت می کند و سپس Inrank از لینک های داخلی به ارث برده می شود.

ابزار معماری سئو سایت

برای سایت های خبری این بسیار مفید است و از این طریق می توانید بفهمید کدام دسته بندی مطالب Inrank بیشتری را دارند.

نمودار سئو سایت خبری

برای نمونه، ممکن است شما نیاز داشته باشید تا ساختار لینک دهی صفحات خود را مجددا سازمان دهی کنید و تا گروه های استراتژیک در نقطه نزدیک تری به صفحه اصلی واقع شوند.

نمودار سئو 2

همچنین با بررسی گزارش های ارائه شده شما می توانید بفهمید که کدام صفحات از صفحه اصلی سایت شما دور افتاده اند و شانس کمتری برای جستجو و نمایش در گوگل دارند.

گزارش سئو و بهینه سازی سایت خبری

برچسب ها و دسته ها

درباره برچسب ها و دسته ها به عنوان یک سیستم طبقه بندی همیشه بحث های فراوانی بوده است. وب سایت های بزرگ اغلب از ایجاد برچسب ها یا دسته های بیش از حد عذاب کشیده اند.

اما آنچه شما باید از خود بپرسید این است:

  • آیا برچسب صفحات خیلی زیادی ساخته شده است؟
  • آیا برچسب یا دسته فعلی واقعا برای کاربر مفید و ارزشمند است؟
  • آیا قوانین ایجاد یک برچسب یا دسته جدید هنوز هم مناسب هست؟

امروزه انواع مختلف دسته ها و برچسب ها می تواند مورد استفاده قرار گیرد. Yoast یک راهنمای مفید برای سایت های خبری شما در این زمینه است.

سایت خبری در Google News پیدا شود

اگر می خواهید سایت خبری شما ترافیک بیشتری را داشته باشد، Google News بسیار مفید است. برای اینکه محتوا شما در Google News قرار گیرد، باید:

  • منحصر به فرد و اخبار گرا باشید
  • شامل 3 رقم منحصر به فرد یا تاریخ در URL ها باشد
  • صفحات و پیوندهای مناسبی داشته باشد
  • دارای HTML قابل پیمایش توسط ربات ها باشد

گوگل موارد مورد نیاز برای ثبت سایت شما در Google News را ارائه داده است.

اگر شما در حال حاضر در Google News هستید اما سایت شما در نتایج نمایش داده نمی شود، چند دلیل ممکن است داشته باشد. در حقیقت، گوگل امتیازات زیر را ارزیابی می کند:

  • قدرت دسته: منبع خبر باید از نظر تخصص خود در یک دسته خاص شناخته شود (به عنوان مثال: نیویورک تایمز برای سیاست).
  • کلمات کلیدی در عنوان اصلی و سایر عناوین
  • قدرت دامنه: منبع خبری باید از قدرت کافی در زمینه خود برخوردار باشد که این فاکتور می تواند از طریق لینک های دریافت شده به دست بیاید.
  • اشتراک گذاری در شبکه های اجتماعی
  • انحصاری بودن داستان
  • Citation Rank : تعداد نقل قول ها از سایر سایت های ارزشمندی دیگر
  • منحصر به فرد بودن محتوا
  • استفاده از تگ standout: گوگل پیشنهاد داده است که برای محتویات خاص برچسب standout اختصاص داده شود. بنابراین شما می توانید مطالب با کیفیت بالاتر را از مطالب ناقص و کم کیفیت تر، جدا کنید.
  • عملکرد: صفحه شما باید با سرعت مناسبی بارگذاری شود.

محتوا تکراری وب سایت خبری

اگر می خواهید سایت شما شانس بیشتری برای ظاهر شدن در Google News را داشته باشد، باید به طور ویژه ای روی محتوا های تکراری تمرکز کنید. در اینجا چند نکته وجود دارد که می تواند شما را از جریمه های گوگل نجات دهد:

  • کوئری های مختلف سایت: از کوئری های مختلف در url سایت خود برای دریافت ترافیک بیشتر استفاده نکنید. در سایت شما نباید برای یک صفحه چندین آدرس وجود داشته باشد زیرا گوگل آن ها را به عنوان صفحات جداگانه در نظر گرفته و می تواند سبب جریمه سایت شما شود. مثلا آدرس ‘www.mywebsite.com/article.htm?id=2&homepage=leftside’ و آدرس ‘www.mywebsite.com/article.htm?id=2’ که محتویات یک صفحه را نشان می دهند از نظر گوگل به عنوان دو صفحه مختلف در سایت شما در نظر گرفته می شود.
  • مدیریت کوکی ها: از کوئری ها برای مرتب سازی استفاده نکنید یا هنگام استفاده از آن ها از متا تگ ‘noindex’ استفاده کنید.
  • لینک مناسب: بعنوان مثال اگر سایت شما یک بخش فروش دارد، از طریق ‘www.mywebsite.com/shop’ یا ‘www.mywebsite.com/shop/index.html’ به آن لینک بدهید. فقط یکی از این دو را انتخاب کنید در غیر این صورت شما محتوا تکراری ایجاد کرده اید.
  • تمرکز روی صفحه بندی سایت خبری: اگر سایت شما مقلات چند صفحه ای داشته باشد، احتمالا پیوند هایی در بالا و پایین صفحه ایجاد می کنید که به آن ها اجازه می دهد از صفحه 1 تا 2 و 3 و غیره پیمایش کنند. برای جلوگیری از ایجاد محتوا تکراری هنگامی که آنها به صفحه 1 برگردند، مطمئن شوید که URL '؟ p = 1' در آن وجود ندارد.

تمرکز بر سرعت خزیدن در سایت

رسانه های خبری نیاز به خزیدن و ایندکس سریع توسط گوگل دارند زیرا اخبار مربوط به محتوا های تازه معمولا بسیار کم است. فاکتور های سئو داخلی تاثیر زیادی در بهبود سرعت خزیدن ربات ها در سایت شما دارند که از جمله آن ها سرعت سایت، عملکرد میزبانی وب و نقشه XML سایت است. اما در نقشه سایت های خبری برخی قوانین مهم وجود دارند:

  • به روز رسانی نقشه سایت خبری به طور مداوم با مقالات تازه منتشر شده
  • برای هر مقاله یک نقشه سایت جدید ایجاد نکنید، بلکه همان نقشه سایت قبلی را به روز رسانی نمایید
  • در نقشه سایت خبری خود فقط اخبار مربوط به 2 روز گذشته را وارد کنید (و مقالات برای 30 روز در فهرست اخبار باقی خواهند ماند)

فرکانس انتشار نیز بر فرکانس خزیدن در سایت شما تاثیر می گذارد. اگر Googlebot با هر خزنده مطالب جدیدی را در وب سایت شما پیدا کند، بیشتر به وبسایت شما میرسد. از سوی دیگر، انتشار محتوای به طور منظم به معنی انتشار محتوای بی ارزش نیست.

با بررسی گزارش ها و داده های مربوط به خزیدن ربات ها، شما می توانید بفهمید که خزنده های گوگل کدام صفحات را بییشتر پیمایش کرده اند و کدام صفحات توسط گوگل بیشتر دیده شده است.

سئو گوگل

در این مقاله تلاش کردیم تا مهم ترین موارد مربوط به سئو سایت های خبری را بررسی کنیم و همچنین ابزاری در این زمینه را به شما بازدیدکنندگان محترم ارائه دهیم.

آیا توصیه دیگری درباره سئو سایت خبری وجود دارند که شما بخواهید با ما در میان بگذارید؟ شما رویچه مواردی از سئو سایت های خبری تمرکز کرده اید؟

منبع: oncrawl.com

+ نوشته شده در دوشنبه 14 آبان 1397ساعت 20:40 توسط ایمان تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 0

طراحی سایت با استفاده از PHP و MYSQL

برای طراحی سایت php و mysql نیاز به دانش های مختلفی در این زمینه وجود دارد، داشتن اطلاعاتی درباره UI/ UX Html5, Css3, jаvascript و PHP و کار با MySQL و آشنایی و کار با فریمورک هایی همچون Bootstrap ,JQuery ,Laravel و از طرفی باید مطالعه ای بر روی بهینه سازی موتورهای جستجو نیز داشته باشید. تمامی این دانش و اطلاعات زمانی می تواند نتیجه خوبی را به ما بدهد که علاوه بر دانش موارد ذکر شده تجربه لازم را هم داشته باشیم.

بیایید کمی درباره PHP بدانیم اینکه از کجا آغاز شده و در حال حاضر جدیدترین نسخه آن چیست و اینکه چه مزیت ها و برتری هایی نسبت به سایر زبان های برنامه نویسی همچون Asp.net دارد.

خلاصه ای از تاریخچه PHP

Php یک زبان شی گرا ، متن باز و سمت سرور است که برای توسعه طراحی وب سایت ایجاد شد.

در سال 1995 میلادی شخصی به نام راسموس لردورف اسکریپتی برای نمایش روزمه به صورت آنلاین و اینکه چه کسانی آن را مشاهده کردند نوشت. عده زیادی بعد از مشاهده آن به این اسکریپت علاقه مند شدند و از راسموس لردورف در خواست کردند تا کدهای آن را برایشان ایمیل کند. بخاطر پیگیری و محبوبیت روز افزون لردورف سعی کرد تا آن را توسعه دهد.

در ابتدا php مخفف عبارت Personal Home Page به معنی صفحه خانگی شخصی ایجاد شده بود اما پس از پیشرفت و توسعه آن به Hypertext Preprocessor تغییر کرد. آخرین نسخه از php ورژن 7.2.9 است که در تاریخ 17 آگوست 2018 منتشر شده است.

چرا طراحی سایت با php و mysql؟

شاید برای بسیاری از افراد این سوال پیش بیاید که طراحی سایت با php و mysql چه مزیت های دارد و چرا باید از آن استفاده کرد؟ دلایل زیادی برای این کار وجود دارد که از جمله مهم ترین آن ها می توان به قدرت بالا و اوپن سورس بودن php اشاره کرد. همچنین mysql جز قدرتمند ترین دیتابیس های دنیا محسوب می شود و همچنین از امنیت خوبی برخوردار است.

مزایای زبان php

از مزایای زبان php میتوان به موارد زیر اشاره کرد:

  • Open source بودن این زبان که دسترسی به کدهای این زبان را برای شما به همراه دارد و همچنین باعث شده تا به سادگی مشکلات را شخصا رفع کنید.
  • اجرا بر روی تمامی پلتفرم های ویندوز ،لینوکس و مک
  • سرعت بالای اجرای کدها و استفاده بهینه از Memory
  • رایگان بودن این زبان
  • یادگیری آسان و وجود منابع بسیاری برای آن
  • فرصت های شغلی بالایی دارد
  • وردپرس نیز به زبان php است و با یادگیری آن می توان سایت وردپرسی خود را نیز به صورت دلخواه تغییر دهید.
  • سمت سرور بودن و سازگاری با انواع سرورها
  • پویا بودن سایت که باعث می شود اطلاعات از سمت پایگاه داده خوانده شود.

فریم ورک های محبوب زبان php

فریم ورک یا کتابخانه در اصل به مجموع کدهای آماده گفته می شود که از قبل توسط برنامه نویسان حرفه ای نوشته شده است و برای سادگی و سهولت در کدها آن را به پروژه خود اضافه کرده و می توان با فراخوانی توابع از آن ویژگی ها استفاده کرد. این کار باعث کمتر و قابل فهم شدن برنامه شما می شود ولی برای برخی از پروژه ها اینکار توصیه نمی شود چون باعث سنگینی و دیر لود شدن صفحات سایت شما می شود.

1. Laravel

یکی از محبوب ترین فریم ورک های php لاراول است که بهترین ابزارها و روش ها را در یک بسته جای داده است. این فریمورک با داشتن برخی کدهای آماده و مورد نیاز هر سایت توسعه آنها را ساده تر کرده همچون کار با بانک های اطلاعاتی و session . جامعه گسترده فعال و داکیومنت سازی عالی که این کتابخانه دارد باعث محبوبیت بیشتر آن شده است.

2. Yii

توسعه وب سایت از این فریم ورک بسیار سریع است چون از الگوهای طراحی Active Record استفاده کرده ،همچنین بخاطر اشکالاتی که در این فریم ورک وجود داشته و توسعه انجام شده بر آن، امکانات مدرن و پیشرفته ای اضافه کرده اند که باعث شده به فریم ورک قدرتمند و پیشرفته ای تبدیل شود.

3. Slim

از کوچکترین کتابخانه های php به اسلیم می توان اشاره کرد که با اصول برنامه نویسی جدید و مدرن سازگار است. سرعت توسعه برنامه های نوشته شده با این فریم ورک بسیار بالاست. اسلیم برای پروژه های کوچک بسیار مناسب است.

4. Symfony

فریم ورک غیر رسمی سیمفونی بسیار سریع و ایمن است که گزینه مناسبی برای پروژه های بزرگ است. سیمفونی داکیومنت خوبی دارد همچنین با پشتیبانی طولانی که دارد می توان از بابت آن خاطری آسوده داشت.

در تصویر زیر 15 فریم ورک برتر php را می بینید:

فریم ورک php

بانک اطلاعاتی My Sql

mysql دیتابیس بسیار قوی که توسط شرکت قدرتمند اوراکل توسعه ، توزیع و پشتیبانی می شود. برای زبان php بانک اطلاعاتی مناسبی است که بر روی هاست های لینوکسی به خوبی قابل اجراست. وظیفه بانک اطلاعاتی دسته بندی و نگهداری اطلاعات است. با این پایگاه داده تمامی اطلاعات سایت شما ذخیره و بصورت آنلاین برخی از این اطلاعات نمایش داده می شود. شما با نصب آن می توانید تمامی تصاویر و فیلم ها و اطلاعات کاربران را در دسترس خود داشته باشید که از نظر امنیتی نیز بسیار ایمن است.

بانک اطلاعاتی MySql تحت لایسنس اوپن سورس است و هزینه ای ندارد، همچنین از استانداردهای Sql پیروی می کند. روی تمامی پلت فرم ها نصب می شود و از اکثر زبان ها همچون جاوا، C ،php ، perl و... پشتیبانی می کند.

شما می توانید برای سفارش طراحی سایت php و mysql با ما در شرکت طراحی سایت نوپرداز در ارتباط باشید.

+ نوشته شده در دوشنبه 30 مهر 1397ساعت 16:52 توسط ایمان تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 1

هوشمندانه ترین راه برای انتخاب هتل چیست ؟

هوشمندانه ترین راه برای انتخاب هتل

روزگاری بود که شما می توانستید هتلی را در مقصد مورد نظر خو،د بر اساس تعداد ستاره های آن انتخاب کنید. اما امروز این کار به این سادگی امکان پذیر نیست. منابع و وبسایت های مختلف، نظرات مختلفی در مورد آنچه که 4 ستاره، 3 ستاره یا 2 ستاره خوانده می شود دارند؛ ضمن اینکه استانداردها نیز از کشوری به کشور دیگر متفاوت است. با فرض اینکه یک هتل 5 ستاره از هتلی 4 ستاره بهتر است، ممکن است صاحب اتاق کوچکی در یک هتل بزرگ شوید که اتاق های غذاخوری مجلل و مرکز تجاری دارد که شما هیچ وقت از آنها استفاده نخواهید کرد . همچنین با فرض اینکه یک هتل 4 ستاره از هتلی 3 ستاره بهتر است، احتمال دارد هتلی در مرکز شهر نصیبتان شود که سر وصدای زندگی شبانه و هزینه های گزاف پارک ماشین را به شما تحمیل کند. علاوه بر اینها، امروزه تعداد بسیار زیادی از هتل ها تجربیات خاص محلی را نیز ارائه می دهند که در تعداد ستاره های آنها در نظر گرفته نشده است، چرا که تعداد ستاره ها بیشتر بر ویژگی های فیزیکی و امکانات رفاهی هتل ها متمرکز است.

64

برای پیدا کردن بهترین مکان مناسب خودتان، به چیزی فراتر از تعداد ستاره های هتل فکر کنید و هتلی را انتخاب کنید که با هدف شما از سفرتان سازگارتر باشد. در اینجا نگاهی می اندازیم به فاکتورهای مهم که پیش از رزرو هتل باید آنها را مد نظر داشته باشید. ‏ ‏‏

‏ 1-موقعیت قرارگیری

‏آیا شما به هتلی نیاز دارید که امکان دسترسی پیاده به یک مکان خاص مانند ساحل یا یک مرکز عمومی حمل و نقل را امکان پذیر کند یا اینکه شما در طول سفر خود رانندگی می کنید؟ برای یک سفر شهری که شما پیاده به گردش و تفریح می پردازید، به احتمال زیاد انتخاب شما مرکز شهر خواهد بود. اما اگر شما ماشین شخصی دارید و هر روز رانندگی می کنید احتمالا خوشحال تر خواهید شد اگر در متلی در حومه ی شهر با دسترسی آسان به بزرگراه اقامت کرده و ماشین خود را پشت در اتاقتان پارک کنید.

نکته تریپ ادوایزر: تریپ ادوایزر کار شما را برای پیدا کردن هتل در مکان درست آسان کرده است. وقتی که برای پیدا کردن هتلی سرچ می کنید، می توانید نتایج را با توجه به همسایگی ها یا نزدیکی به جاذبه های مهم محدود کنید. در صفحه ی مخصوص به هتل های مقصد، نقشه ای از موقعیت قرارگیری هتل ها در آن شهر وجود دارد که می تواند با توجه به مسائلی مانند قیمت، سبک، برند و امکانات رفاهی فیلتر شده و نتایج نهایی را به شما نشان دهد. نقشه ای جداگانه برای هر هتل نیز در نظر گرفته شده و به شما این امکان را می دهد که پیش از رزرو هتل خود در تریپ ادوایزر دوباره موقعیت قرارگیری آن را در شهر بررسی کنید. ‏ ‏ ‏‏ ‏‏ ‏‏ ‏ ‏ ‏ ‏

2-تخت خواب ها

‏‏‏به چه تعداد تخت و در چه ابعادی نیاز دارید تا همه بتوانند به راحتی به استراحت بپردازند؟ ابعاد تخت ها و مدل چیدمان آنها مخصوصا زمانی که با کودکان به سفر می روید می تواند از اهمیت بالایی برخوردار باشد. از آنجاییکه در هتل ها، وجود تخت هایی مناسب نوزادان و کودکان (rollaways and cribs) ضمانت شده نیست، بنابراین بهتر است یا سراغ هتلی بروید که چنین ضمانتی به شما می دهد (5 ستاره) یا اینکه اتاقی را انتخاب کنید که حتی اگر چنین امکاناتی را در اختیار شما قرار نداد باز هم بتوانید به راحتی در آن به استراحت بپردازید (برای مثال هتل هایی که از تخت هایی با سایز ملکه Queen-sized استفاده می کنند.نکته تریپ ادوایزر: وقتی شما در تریپ ادوایزر به رزرو هتل خود می پردازید، می توانید به جزئیات اتاق مانند تخت خواب ها و امکانات رفاهی آن دسترسی پیدا کنید، حتی اغلب تصویری از نوع اتاق انتخابی شما نیز در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

1488742523 01

3-امکانات رفاهی

شما نمی توانید از قیمت اتاق یک هتل اطلاع پیدا کنید مگر اینکه بدانید به چه امکانات رفاهی نیاز دارید و کدامیک از آنها را هتل به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهد. صبحانه، WiFi و پارکینگ رایگان به چه میزان برای شما مهم هستند؟ در یک هتل 3 ستاره معمولا این امکانات رایگان هستند اما در یک هتل 4 ستاره می توانند به راحتی روزانه 50 دلار خرج اضافه بر روی دست شما بگذارند! آیا شما هتلی می خواهید که استخر و مرکز تناسب اندام داشته باشد؟ مایکروویو یا یخچال کوچک چطور؟ آیا شما به سرویس اتاق یا تکنولوژی خاصی برای کارتان نیاز دارید؟ بهتر است قبل از رزرو هتل، از تمام اینها اطلاع کسب کنید و بفهمید کدامیک از آنها رایگان هستند و هزینه ی خدمات غیر رایگان چقدر است.

-4محیطی سرزنده

بعضی از هتل ها محلاتی برای معاشرت هستند. در این مکان ها که اغلب طراحی های خاص و ویژه ای نیز دارند، لابی به مکانی برای دیدن و دیده شدن تبدیل می شود. حتی املاک بزرگ می توانند رنگی محلی گرفته و به عنوان مکانی برای ملاقات، شام یا نوشیدنی مورد استفاده قرار گیرند. ‏ ‏‏

specialoffer

5-سیاست کنسلی Cancellation Policy

آیا احتمال اینکه سفر شما کنسل شود یا بخواهید هتل خود را تغییر دهید وجود دارد؟ اگر اینطور است، حتما به این نکته دقت کنید که چند روز یا چند ساعت قبل از رسیدن به هتل می توانید بدون پرداخت جریمه رزرو خود را کنسل کنید. بعضی از هتل های موجود در شهر و حومه به شما مهلتی 72 ساعته یا حتی تا 6 بعدازظهر شب رسیدن به هتل می دهند تا بتوانید رزرو خود را بدون پرداخت جریمه کنسل کنید. اما در مقاصد گردشگری مخصوصا اقامتگاه های جزایر کوچک، جریمه ی کنسلی حتی شامل ماه ها قبل از سفر نیز می شود.نکته تریپ ادوایزر: تریپ ادوایزر اطلاعات کنسلی هتل مورد نظر را نیز در اختیار شما قرار می دهد. پس از اینکه عملیات رزرو را با موفقیت به پایان رساندید، ایمیل تاییدیه ای دریافت می کنید. در این ایمیل جزئیات مربوط به نحوه ی تغییر در رزرو شما ذکر شده است. تمام این اطلاعات همچنین در قسمت رزرو (booking) پروفایل شما موجود است. ‏جهت رزرواسیون هتل نیز میتوانید با شماره های موجود در سایت ما تماس بگیرید .

+ نوشته شده در دوشنبه 30 مهر 1397ساعت 16:50 توسط ایمان تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 1

طراحی اپلیکیشن موبایل در ساری

شرکت نوپرداز با استفاده از کادری مجرب و حرفه ای ارائه دهنده خدمات طراحی اپلیکیشن های اندروید و ios، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی در شهر ساری می باشد. جهت کسب اطلاعا بیشتر در این زمینه با همکاران ما در بخش پشتیبانی در تماس باشید.

شاید تصور کنید داشتن شبکه­ های اجتماعی یا یک سایت برای کسب و کارتان کافی است. البته این تا حد زیادی به خود شما و حتی مشتریانتان دارد. اما بهتر است علاوه بر اینکه یک سایت طراحی می­کنید یا باری تجارت خود در شبکه های اجتماعی اکانت می­سازید، اقدام به طراحی اپلیکیشن نیز کنید. در این حالت می­توانید تمامی مشتریانتان را راضی نگه دارید و قطعا مشتریان بیشتری نیز خواهید داشت. یک اپلیکیشن باعث می­شود تا مشتریان بتوانند به راحتی با گوشی در هرجایی که هستند از خدمات شما استفاده کنند و با شما در ارتباط باشند. در این مقاله در رابطه با اهمیت طراحی اپلیکیشن در ساری صحبت خواهیم کرد.

رقابت کم پیشرفت سریع با طراحی اپلیکیشن در ساری

امروزه شرکت ها و تجارت های بسیاری اقدام به طراحی سایت می­کنند. البته که طراحی وب سایت ضروری است و به همین دلیل رقابت در این زمینه بسیار سخت شده است. از طرفی دیگر، افراد ترجیح می­دهند به صورت آنلاین خدمات مورد نظرشان را دریافت کنند، یا کالا بخرند. پس باید به فکر روشی متفاوت با رقابت کمتر و البته محبوبیت بیشتر بود. و چه راهی بهتر ازطراحی و ساخت اپلیکیشن !!! دسترسی به اپلیکیشن بسیار ساده است. به راحتی با لمس روی آیکون اپلیکیشن، امکانات بسیاری در اختیار کاربران و مشتریان قرار خواهد گرفت.

از طرفی رقابت در این عرصه کم است پی احتمال موفقیت بسیار بالاست. طراحی اپلیکیشن نیاز به تبلیغات را بسیار پایین می­آورد زیرا خود روشی تبلیغاتی نیز به شمار می­آید. روشی که علاوه بر تبلیغ کارآمد، اعتبار و ارزش شما را نزد کاربران بالا خواهد برد.

طراحی اپلیکیشن ساری

آیا می دانید ویژگی های یک اپلیکیشن خوب چیست؟

خب متوجه شدیم که تلفن های هوشمند و در پی آن اپلیکیشن ها نقش بسیار پررنگی در زندگی انسان امروزی ایفا می­کند. با طراحی اپلیکیشن می­توانید به راحتی برند خود را بسازید. اما ویژگی یک اپلیکیشن خوب در ساری چیست؟ چطور می­توانیم بهترین اپلیکیشن را برای کسب و کار خود طراحی کنیم؟

اولین گام انتخاب یک شرکت خوب است. یک شرکت که بداند با توجه به کسب و کارتان چه امکاناتی نیاز دارید. شرکتی که معتبر باشد، متعهد باشد و کارش را به موقع تحویل دهد، نمونه کارهای خوب داشته باشد و غیره با توجه به کسب و کار و تجارتتان امکانات اپلیکیشن متفاوت خواهد بود. اما طراحی زیبا، سادگی، معرفی شما، امکان ارتباط مشتری با شما و غیره از مهمترین امکاناتی است که در طراحی اپلیکیشن موبایل در ساری باید گنجانده شود.

+ نوشته شده در پنجشنبه 26 مهر 1397ساعت 20:47 توسط ایمان تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 2

مزایای سایت‌های خبری

وبسایت های خبری با قابلیت فراوانی که دارند، محدودیت های زیادی را در فضای رسانه ای از بین برده اند. سایت های خبری برای آگاهی دادن در سطح جهانی ابزار سودمندی هستند که با کمترین زمان ممکن، بیشترین خبرها را به افراد می رسانند. آنها همیشه در دسترس هستند و به محض اتصال به اینترنت، کاربران می توانند جدیدترین اخبار روز را در سایت های خبری، تحلیلی جستجو نمایند.

هویت فعال برخی از سایت های خبری مهمترین نکته محوری در شناخت رسانه ای می باشند. گاهی خبرهای جهت دار با مفهوم سازی مثبتی در رشد و تعالی دیدگاه مخاطبین خود می کوشند. بعضی خبرها با پارادایم نوگرایی، جنبش های نوین اجتماعی را به صورت جهان شمول به چالش می کشند.

انعکاس توسعه گرایی در بعضی از خبرهای اقتصادی، مخاطب را به افق توسعه و اقتصاد هدایت می کند. اقتصاد حول محور اطلاعات صنعتی در سایت های خبری مدام در حال انتشار است.
دنیا روزانه با اتفاقات خوب و بد خبری روبروست. مثل ناآرامی های سیاسی و نابرابری های اجتماعی. رسانه های خبرساز هر روز در امواج خبرهای سیاسی در حرکتند.

سایت های خبری سهم فرهنگی مخاطب را هم نادیده نمی گیرند. فرهنگ عنصر محوری رشد و تعالی مخاطب است. دگرگونی بنیادی فرهنگ در "انقلاب اینترنتی" کاملا" مشهود است. واحد فرهنگی در سایت های خبری شکوفایی چشمگیری داشته است. سایت های خبری دامنه تولیدات فرهنگی و اطلاعات را بسط می دهند.

ظهور اطلاعات خبری در ارتباطات به واسطه رایانه در تملک سایت های خبری است.
حذف محدودیت های فیزیکی در تهیه خبر و تولید محتوا در کانون سایت های خبری به مبادله اخبار می انجامد که در جای خود حائز اهمیت است.

بعضی از سایت های خبری علاوه بر انتشار اخبار بهترین جایگاه برای تبلیغات می باشند. شرکت های زیادی هستند که جویای تبلیغات در سایت های پربیننده می باشند اما مهمترین وظیفه سایت های خبری انعکاس اخبار حقیقی جهان است. یک سایت خبری با ابزار مختلفی می تواند با استفاده از تصاویر، فیلم، انیمیشن و صوت در دسترس کاربران باشد. سایت های خبری 24 ساعته از وقایع جهان پوشش خبری دارند.

برخی از سایت های خبری کاملا" بی طرفانه به تحلیل اخبار می پردازند امّا بعضی از زاویه دیدگاه خود به چینش و پردازش اخبار مشغولند.

انعکاس بعضی نابرابری های اجتماعی در خبرها مثل قحطی، جنگ و خشونت، فقر و گرسنگی و ... روی احساس مخاطب اثر عمیقی می گذارند.

بعضی از اخبار چنان تکان دهنده اند که مخاطب را وادار نمایند زمان طولانی به خبر فکر کند و راجع به آن حرف بزند. بعضی خبرها ایجاد شادمانی و بعضی ایجان نگرانی می کنند. مثلا" خبرهای بمباران و خونریزی، اضطراب کاربران را تشدید می کند. که اکثر خبرسازان در پی تهیه و انتشار هرچه سریعتر چنین خبرهای جنجالی هستند.

تاثیر روانی خبر بر مخاطب از زوایای مختلفی قابل تحلیل و بررسی است. خبری که از دورترین نقطه جهان و یا نزدیک ترین نقطه در سایت خبری مخاره می شود، تاثیر خاص خودش را بر مخاطب می گذارد. اینجا دیگر گستره جغرافیایی مد نظر مخاطب نمی باشد. انسانِ امروز با در دست داشتن سایت های خبری ناگزیر به تحلیل وقایع تلخ و شیرین جهان است. با وجود سایت های خبری، از چشم بشرامروزی تقریبا" چیزی پنهان نمی ماند. همین اخبار باعث شده اند بینش سیاسی مردم تغییر نماید. چنانکه عصاره تفکر مردم چکیده ای از همین خبرهاست. اما گاهی جامعه کاربران چنان دچار سیاست زدگی خبری می شوند که با حاکمیت احساس بعلاوه زمینه فکری خود بعضی خبرها را تحلیل می کنند که در جای خود قابل بحث و بررسی می باشد...

انسان اگرچه برای کسب جایگاه اجتماعی و مالی تلاش می کند، اما به اعتلای روانی و ارتباط اجتماعی خود نیز می اندیشد. از دستگاه های چاپ اولیه تا ارتباط ماهواره ای و سایت هیای خبری، انسان همیشه در پی کسب اخبار و اطلاعات درست و موثق بوده است.
پس مدیران سایت های خبری بهتر است برای مخاطبین خود بیشترین ارزش را قائل باشند و با بالاترین بینش و منش با امانت داری خبری برای مخاطب محتوا سازی نمایند.

به فهم مخاطب باید احترم نهاد و بهترین و حقیقی ترین اخبار جهان را در سایت های خبری مخابره نمود.

http://mihanemrooz.ir/fa/news/44715/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%DB%8C%D8%AA%E2%80%8C%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%AE%D8%A8%D8%B1%DB%8C

+ نوشته شده در دوشنبه 23 مهر 1397ساعت 10:18 توسط ایمان تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 4

طراحی سایت کاریابی و مشاغل

امروزه اینترنت در تمام امور حتی کاریابی نیز تأثیر گذاشته است. مراکز کاریابی باید در این عرصه حضور داشته باشند تا بتوانند با سایت های بزرگ کاریابی یا اپلیکیشن هایی نظیر دیوار رقابت کنند. عدم حضور در فضای مجازی و اینترنت برابر است با شکستی بزرگ. با طراحی و توسعه سایت می توان هم اعتبار مرکز کاریابی را نزد مراجعه کنندگان بالا برد، هم خدمات بسیاری بهتری ارائه داد. با گسترش خدمات درآمد افزایش پیدا خواهد کرد. ما در این مقاله به بحث اهمیت طراحی سایت کاریابی و مشاغل و امکانات لازم برای این سایت ها خواهیم پرداخت.

خدمات بهتر و کارآمد با طراحی سایت کاریابی

با استفاده از طراحی یک سایت برای کاریابی خود علاوه بر این که شهرت کسب می کنید و کارفرمایان و نیازمندان کار بیشتری به شما مراجعه خواهند کرد. خدمات خود را بسیار بهتر و راحتتر ارائه خواهید داد. افراد می توانند به صورت اینترنتی در سایت ثبت نام کنند و مشاغل مختلف را با توضیحات مورد نیاز ببینند، سپس در هنگام مواجه با شغل مناسب به مرکز کاریابی مراجعه کنند. این کار هم برای مرکز کاریابی و هم برای مشتریان راحتتر است.

از سوی دیگر کاربران می توانند با ثبت نام پروفایل خود را کامل کنند و همه ی موارد از جمله مهارت ها، تحصیلات، اطلاعات شخصی و ... را وارد کنند. در این صورت کارفرمایان نیز می توانند راحتتر فرد مورد نظر خود را انتخاب کنند.

سایت های کاریابی به چه امکاناتی نیاز دارند؟

به علت اینکه حجم بسیاری از کاربران از سایت های کاریابی استفاده می کنند سایت های کاریابی باید بسیار حرفه ای و اصولی طراحی شوند. مهمترین نکته این است که این سایت ها باید به صورت رسپانسیو طراحی شوند تا کاربران بتوانند در هر جا که هستند و با استفاده از گوشی های هوشمند از خدمات سایت شما استفاده کنند.

برای سئو و بهینه سازی سایت خود نیز داشتن بخش وبلاگ بسیار ضروری است شما در بخش وبلاگ می توانید مقالات مفید درباره ی انواع مشاغل یا آموزش های لازم را منتشر کنید و علاوه بر سئو سایت خود کمک کنید کاربران از مطالب مفید و کاربردی استفاده کنند.

یک سایت کاریابی باید امکان ثبت نام و ویرایش پروفایل را برای کاربران فراهم کند. تمامی اطلاعات نظیر نام، نام خانوادگی، سن، تحصیلات، مدارک، سابقه کار و ... باید وارد شوند. البته باید حریم خصوصی رعایت شود و اطلاعات مهم را هر کسی نتواند ببیند.

داشتن درگاه اینترنتی و امکان پرداخت آنلاین مبلغ ثبت نام در وب سایت های کاریابی ضروری است.

در صفحه اول باید تمای مشاغل لیست شوند و امکان جستجو در بین مشاغل، مشاهده توضیحات تکمیلی مشاغل و امکان درخواست برای مشاغل توسط کاربران وجود داشته باشد. امکان جستجو در بین کارپذیران توسط کارفرمایان و مشاهده اطلاعات موردنیاز برای دعوت به کار نیز ضروری است. جستجوی سایت باید فیلترهای مختلفی را شامل شود. برای مثال جستجو بر اساس تحصیلات، بر اساس ساعات کاری و ... .

یک سایت کاریابی باید پنل مدیریتی ساده ای داشته باشد زیرا ممکن است روزانه بارها مجبور به به روزرسانی و وارد کردن مطالب و مشاغل جدید در سایت باشید. تمامی این کارها باید به سادگی و با حداکثر سرعت انجام گیرد. شما می توانید جهت سفارش طراحی سایت مشاغل و کاریابی با ما در تماس باشید.

+ نوشته شده در شنبه 21 مهر 1397ساعت 11:05 توسط ایمان تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 3

تفاوت شرکت با موسسه در چیست ؟

تفاوت شرکت با موسسه در چیست؟ اگر چه برخی افراد ممکن است موسسه و شرکت را با یکدیگر هم معنا دانسته و گاهی بجای شرکت از نام موسسه استفاده ‎کنند و بالعکس، اما باید گفت این دو متفاوت از یکدیگر هستند.

شرکت | موسسه

برای درک بهتر تفاوت شرکت با موسسه باید بدانیم اگر چه برخی افراد ممکن است موسسه و شرکت را با یکدیگر هم معنا دانسته و گاهی بجای شرکت از نام موسسه استفاده ‎کنند و بالعکس، اما باید گفت این دو متفاوت از یکدیگر هستند. برای روشن شدن این موضوع باید شرکت و موسسه بطور تعریف شوند. سپس انواع آن‎ها‎ را بیان کنیم تا بتوان تفاوت میان آنها را بررسی نمود:

موسسه و انواع آن

موسسه عبارت است از یک واحد با نام و هدف مشخص در مالکیت بخش عمومی یا خصوصی و یا ترکیبی از این دو که به فعالیت‎ها‎ی انتفاعی و غیر انتفاعی می‎پردازد و طرف معامله محسوب می‎شود. نام دیگر موسسه، واحد اقتصادی است که به انواع مختلفی دسته بندی می‎شوند. برای دسته بندی موسسات از سه معیار مالکیت ، نوع فعالیت و هدف از فعالیت استفاده می‎شود. در زیر به هر یک از دسته بندی‎ها‎ می‎پرازیم :

تفاوت شرکت با موسسه

طبقه بندی موسسات بر حسب مالکیت

اگر موسسات را بر حسب مالکیت دسته بندی کنیم به سه نوع ؛ موسسات بخش دولتی (عمومی)، موسسات بخش تعاونی و موسسات بخش خصوصی تقسیم می‎شوند.

موسسه بخش دولتی یا عمومی؛ این نوع موسسات بشکل مستقیم و یا غیرمستقیم در اختیار دولت قرار می‎گیرند.

نهاد‎ها‎ و سازمان‎ها‎ی عمومی یا شهرداری‎ها‎ از جمله موسسات دولتی محسوب می‎شوند که بقصد انتفاع یا بدون قصد انتفاع فعالیت می‎کنند و خود شامل :

    • سازمانهای دولتی و موسسات عمومی غیر انتفاعی (وزارتخانه‎ها‎، سازمان‎ها‎ی مختلف دولتی، شهرداری‎ها‎، نیروهای نظامی و انتظامی و نهاد‎ها‎ی غیر دولتی عموی مثل بنیاد مستضعفان و جانبازان و …)
    • شرکتهای و سایر موسسات انتفاعی عمومی (شرکت‎ها‎ی دولتی و ملی شده، بانکها، شرکت‎ها‎ی وابسته به آنها، شرکتهای تابع بنیاد‎ها‎ی مستضعفان، سازمان تامین اجتماعی و …)

موسسات بخش تعاونی، این نوع موسسات بصورت خودیاری و همکاری متقابل عده ای از اشخاص حقیقی و یا حقوقی تشکیل و به قصد نیازمندی‎ها‎ی مشترک و بهبود وضعیت اقتصادی و اجتماعی اعضاء فعالیت می‎کنند و شامل :

    • اتحادیه‎ها‎ی تعاونی
    • شرکت‎ها‎ی تعاونی از قبیل شرکتهای تعاونی، روستایی، مصرف، توزیع، کارگری، مسکن و تولید

موسسات بخش خصوصی

به موسساتی گفته می‎شود که در مدیریت و مالکیت اشخاص حقیقی و حقوقی خصوصی قرار دارند که ممکن است با هدف انتفاع یا بدون قصد انتفاع تشکیل شده باشند و شامل :

    • موسسات انتفاعی خصوصی از قبیل موسسات فردی، شرکت‎ها‎ی خصوصی، موسسات انتفاعی غیرتجاری و موسسات غیرانتفاعی خصوصی تقسیم می‎شوند.

دسته بندی موسسات از لحاظ هدف

اهداف موسسات یکسان نیست و به همین دلیل می‎توان آن‎ها را‎ بر حسب هدفی که دنبال می‎کنند، به انواع مختلفی دسته بندی کرد که شامل :

موسسات غیر انتفاعی عمومی و خصوصی

موسساتی که بدون قصد انتفاع در جهت پیشبرد هدفهایی که در مجموع در راستای منافع جامعه است فعالیت می‎کنند، موسسات غیرانتفاعی عمومی و خصوصی نامیده می‎شوند که شامل :

    • موسسات خصوصی از قبیل موسسات خیریه، ادبی، حرفه ای، انجمهای علمی، فرهنگی
    • موسسات عمومی از قبیل سازمانهای دولتی (وزارتحانه‎ها‎، شهرداری‎ها‎، دانشگاه‎ها‎ و مدارس، موزه‎ها‎، بنیاد مستضعفان و جانبازان، هلال احمر، تامین اجتماعی، بنیاد شهید)
    • موسسات انتفاعی عمومی و خصوصی که توسط دولت یا چند شخص حقیقی یا حقوقی بصورت عمومی یا خصوصی تشکیل می‎شوند و هدف از آنها، کسب سود در زمینه موضوعات تولیدی، بازرگانی و یا خدماتی می‎باشد.

دسته بندی موسسات بر حسب نوع فعالیت

موسسات بر حسب نوع فعالیت به ۳ دسته تقسیم می‎شوند که عبارتند از :

    • موسسات خدماتی که خدمات تخصصی و یا غیر تخصصی به مشتریان عرضه می‎نماید. از جمله این نوع موسسات می‎توان به بانکها، هتلها، سردخانه‎ها‎، بیمارستانه و در مانگاه‎ها‎ی خصوصی، دفاتر فنی و مهندسی، دفاتر وکالت، باربری‎ها‎ و مسافر بری‎ها‎، تعمیرگاهها و … اشاره نمود.
    • موسسات بازرگانی به خرید و فروش انواعی از مواد خام، فرآورده‎ها‎ و کالاها ساخته شده، فعالیت دارند که می‎توان به عمده فروشان و خرده فروشان اشاره کرد.
    • موسسات تولیدی که کالاهای مصرفی یا بادوام را با صرف سرمایه و با استفاده از تجهیزات و دستگاه‎ها‎ تولید و روانه بازار می‎کنند.

شرکت‎ها‎ و انواع آن

شرکت از واژه شَرَک به معنای شراکت و همکاری گرفته شده است و زمانی تاسیس می‎شود که دو یا چند نفر برای دنبال کردن یک هدف اقتصادی با یکدیگر همکاری می‎کنند. در اصطلاح حقوقی، شرکت عقد یا قراردادی است که می‎تواند بصورت تجاری و یا مدنی بسته شود. تمامی شرکت‎ها‎ از شخصیت حقوقی مستقل برخوردار بوده و تصمیمات شخص حقوقی (شرکتها) توسط مقاماتی که به موجب قانون یا اساسنامه حق تصمیم گیری دارند، اتخاذ می‎شود. شرکتها از تاریخ ثبت در دفتر ثبت، دارای شخصیت حقوقی هستند و می‎توانند از کلیه حقوق و تکالیفی که قانون برای افراد قائل است، برخودار شوند.

انواع شرکتها

شرکت‎ها‎ از نظر هدف‌هایی که دنبال می‎کنند به ۲ نوع تجاری و مدنی تقسیم می‎شوند :

    • شرکتهای مدنی ، اجتماع حقوق مالکین متعدد در شی واحد بنحو اشاعه می‎باشد.
    • شرکتهای تجاری براساس قوانین تجارت ایجاد می‎شوند که اعضا پس از انجام عملیات، از منافع آن متمتع می‎گردند. براساس ماده ۲۰ قانون تجارت انواع شرکت‎ها‎ی تجاری به ۷ نوع تقسیم می‎شوند که عبارتند از: شرکت سهامی، شرکت با مسئولیت محدود، شرکت تضامنی، شرکت مختلط غیر سهامی، شرکت مختلط سهامی، شرکت نسبی و شرکت تعاونی تولید و مصرف.
    • در شرکت سهامی سرمایه آن به سهام تقسیم شده و مسئولیت صاحبان سهام با توجه به مبلغ اسمی آنهاست.
    • شرکت با مسئولیت محدود بین دو یا چند نفر برای امور تجارتی تشکیل شده و وظایف هر یک از شرکاء بدون این که سرمایه به سهام یا قطعات سهام تقسیم شده باشد، تنها به میزان سرمایه خود در شرکت مسئول قروض و تعهدات شرکت می‎باشد.
    • شرکت تضامنی به منظور امور تجاری بین دو یا چند نفر با مسئولیت تضامنی شکل می‎گیرد.
    • شرکت مختلط غیرسهامی جهت امور تجارتی بانام مخصوصی بین یک یا چند نفر شریک ضامن و یک یا چند نفر شریک با مسئولیت محدود بدون انتشار سهام راه اندازی می‎شود.
    • شرکت مختلط سهامی میان چند شریک سهامی و یک یا چند نفر شریک ضامن تشکیل می‎شود.
    • شرکت نسبی بمنظور امور تجارتی با نام مخصوص بین دو یا چند نفر تشکیل و مسئولیت هر یک از شرکاء براساس میزان آورده آنها در شرکت می‎باشد.
    • شرکت تعاونی با ۷ هدف مندرج در قانون بخش تعاونی با قید کلمه تعاونی و تابعیت ایرانی با حداقل ۷ عضو تشکیل می‎شود.

همچنین در مورد انواع شرکت ها می توانید در این پست اطلاعات لازم را بدست آورید

بیان تفاوتها

    • در حالی که شرکت باید بواسطه ۲ نفر (مسئولیت محدود، نسبی، تضامنی) حداقل ۳ نفر (سهامی خاص) و حداقل ۵ نفر (سهامی عام) تشکیل شود، موسسات می‎توانند تنها به واسطه یک نفر تشکیل شوند.
    • در حالی که شرکتها غالبا با هدف سودآوری و فعالیتهای اقتصادی تاسیس می‎شوند، موسسات می توانند برای فعالیتهای انتفاعی و غیر انتفاعی می‎شوند. به عبارت دیگر هدف از راه اندازی موسسه می‎تواند فعالیت‎ها‎ی غیرتجاری باشد.

حال با تفاوت شرکت با موسسه آشنا شدید امیدواریم این مطلب برای شما مفید واقع شده باشد.

موسسه حقوقی آفریقا جهت افزایش اطلاعات شما در زمینه های حقوقی تمام سعی خود را میکند

+ نوشته شده در چهارشنبه 18 مهر 1397ساعت 16:25 توسط ایمان تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 4

ساخت اپلیکیشن شرکتی

ساخت اپلیکیشن شرکتی به صورت کاملا برنامه نویسی شده و حرفه ای توسط شرکت طراحی سایت نوپرداز.

استفاده از اپلیکیشن های اندروید و ios برای همه ما بسیار راحت است. فقط کافیست یکبار اپلیکیشن را دانلود و نصب کرده و همیشه و هر وقت که بخواهیم به خدمات مختلف اپلیکیشن دسترسی داشته باشیم. همین راحتی در استفاده از این نرم افزارهای موبایلی سبب شده ساخت آنها بسیار رواج پیدا کند. در این میان شرکت های مختلف نیز برای راحتی مشتریانشان در کنار طراحی سایت اقدام به ساخت اپلیکیشن شرکتی نیز می کنند. شرکت ها از این طریق می توانند بهترین خدمات را ارائه کنند. و علاوه بر راضی نگه داشتن مخاطبانشان به تعداد مشتریان خود بیفزایند. یک شرکت معتبر همیشه باید همراه با تکنولوژی پیش رود. طراحی و ساخت اپلیکیشن شرکتی نیز بخشی از تکنولوژی است. پس اگر شما شرکتی دارید و به فکر ساخت اپلیکیشن شرکتی افتاده اید تا پایان مقاله با ما همراه باشید.

موفقیت بیشتر با ساخت اپلیکیشن شرکتی

چرا می گوییم همراهی با تکنولوژی و ساخت اپلیکیشن شرکتی، موفقیت را برای انواع شرکت ها می تواند به ارمغان آورد؟ همانطور که خودتان می دانید استفاده از گوشی های هوشمند بسیار رایج شده است. پس وبگردی و انجام کارها امروزه بیشتر از گذشته از طریق گوشی ها انجام می گیرد تا کامپیوترها.

درست است که طراحی رسپانسیو سایت می تواند کمک بزرگی به کاربران موبایلی کند، اما همه افراد امروزه به دنبال ساده ترین روش ها برای انجام کارهایشان هستند. قطعا استفاده از یک اپلیکیشن بسیار راحت تر از سرچ آدرس در گوگل و غیره است. علاوه بر این ساخت یک نرم افزار تاثیر بسیار مثبتی بر وجهه شرکت و میزان اعتماد مردم به شرکت خواهد داشت. و این است مسیر موفقیت با تکنولوژی های نوین!!!

ساخت اپلیکیشن شرکتی

ویژگی ها و امکانات یک اپلیکیشن شرکتی

حال که از اهمیت طراحی اپلیکیشن شرکتی در موفقیت و پیشرفت شرکت آگاه شدید. باید بگوییم تنها طراحی و ساخت یک نرم افزار کافی نیست. بلکه اپلیکیشن باید یک طراحی زیبا و حرفه ای و در عین حال ساده باشد. کار با اپلیکیشن باید ساده و با سرعت بالایی انجام بگیرد و سعی شود هیچ ایراد و باگی در ساخت اپلیکیشن دیده نشود. علاوه بر همه اینها اپلیکیشن باید امکانات کافی و لازم را برای ارائه خدمات به مشتریان دارا باشد. در ادامه به برخی از این امکانات اشاره می کنیم.

  • معرفی شرکت به طور کامل اعم از زمینه کاری شرکت، تاریخچه، موفقیت ها، خدمات و ...
  • نمادهای اعتماد الکترونیکی و ...
  • قسمت تماس با ما یا بخشی برای ارائه پیشنهادات و انتقادات توسط کاربران
  • قسمتی برای نمایش محصولات یا خدمات و توضیحات لازم برای آنها
  • گالری تصاویر و ویدئو ها
  • آدرس سایت و شبکه های اجتماعی شرکت در اپلیکیشن باید گنجانده شود.
  • و سایر امکانات سفارشی مشتریان

شما می توانید جهت ثبت سفارش یا کسب اطلاعات بیشتر در زمینه ساخت اپلیکیشن های شرکتی با متخصصان ما در ارتباط باشید.

منبع: طراحی اپلیکیشن موبایل نوپرداز

+ نوشته شده در چهارشنبه 18 مهر 1397ساعت 16:24 توسط ایمان تلویزیون سری M سامسونگ یخچال و فریزر | | تعداد بازدید : 3